Hejhopp!

God morgon!
Internet funkar as kasst just nu, sa jag kan inte anvanda min laptop... inte heller ladda upp nagra bilder. Men annu en gang ville jag bara uppdatera om att jag mar prima, trivs kanon!
Har varit barnvakt at tva jatte sota killar, tre och fyra ar gamla, min basketcoach's soner. Vi har bakat, atit pannkakor, lekt, tittat pa film, last bocker, spelat spel, atit  middag, tagit en promenad med hundarna och de sov over. Nu har vi precis atit farska, varma goda pannkakor med smor och sirap. MUMMA! Alldeles starx ska vi aka ivag till kyrkan (forsta gangen for mig i kyrkan har borta) sa jag ser fram emot det!
Ikvall ska Lana och jag aka skridkor med Chris pa en av sjoarna. Haha, far se hur det gar.
Nu masta jag kila, killarna vill spela hockey!
Bilder kommer nar internet fungerar pa min laptop ")
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0