Jossan, the basketball player ;)

OMG! I'm so sore! Har träningsvärk i hela kroppen och skavsår på fötterna. Men vad gör man inte för att hålla kroppen i trim när är borta i fettets land? Jo, man spelar basket två och en halv timma varje dag efter skolan med världens hårdaste coach. Jag trodde helt seriöst att min dag var kommen när jag typ bröt mitt vänstra långfinger så det är tejpat nu och minst en vecka framöver, fick en boll rakt i nyllet av en liten tjej som kastade stenhårt, nya skor som skavde för att de var så hårda i början, fick min högra tumme vrickad av en annan boll och min axel ur led. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Coachen är stenhård, vi springer upp och ner för planen 25 gånger som uppvärmning och som avslutning. JAG DÖR! Men jag har så kul. Vi är tre utbytesstudenter "de dåliga" som har en egen grupp, en särgrupp, men egen coach och allt. Ha ha! Kan nästan kissa på mig när jag tänker på det. Vi suger riktigt hårt, men vi ska tydligen vara med i laget och spela... får väl se hur det går på första matchen om någon vecka. Ha!
Det var allt jag hade att säga nu. Visar upp bilder på mina nya skor som kom igår någon annan gång. Är för trött för att hålla kroppen uppe, måste sova, i morgon är det samma veva igen. Och i övermorgon också. Snälla, kan det inte bli helg snart!?
God natt!

Kommentarer
Postat av: Hans

Det är bra kämpa på. Matchen kommer att gå bra

2010-11-19 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0