Mer Canada Goose till folket

Klickade precis hem en fin vinterjacka, en Canada Goose Ladies Montebello Parka, grå! Den är jättefin och jag tror den blir perfekt här borta, med tanke på att det var -22 här om dagen. Sjukligt kallt att springa runt med min korta Goose jacka, behövde en längre. Så det här bli perfekt!
Nu ska jag titta på "16 and pregnant"!
PUSS
UPDATE:
Fick ett mail om att det inte funkade (?) fråga inte mig varför, men jag avbröt beställningen och la en ny beställning, på en Canada Goose Woman Parka Expedition Black, En Canada Goose Hat Red och ett par Canada Goose Gloves Black. Ser fram emot min beställning som ska kolla i slutet av veckan eller i början av nästa!

Kommentarer
Postat av: John

Fet!

2010-12-12 @ 12:41:39
URL: http://www.canadagoosejackor.se
Postat av: Charlotte

Hej!

Jag har letat efter denna jacka runt om i Sverige. Dessvärre är den slut överallt. Vilken hemsida beställde du ifrån?



Hälsning Charlotte

2010-12-23 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0