Mina betyg, so far!

Tjabba tjena!
Onsdag idag, skönt att det snart är helg! Tror dock inte att det händer speciellt mycket under helgen, men det är ändå skönt att vara ledig och hinna andas mellan alla läxor.
Lana är fortfarande i skolan, hon har körkorts lektion fram till klockan halv sju ikväll. Så jag passar på att göra alla läxor medan jag kan och hinner, för när hon kommer hem igen så ska vi käka och titta på film. Haha!
Fick några frågor om hur mina betyg är här borta. Skolåret är indelat i fyra kvartar och här kan ni få se hur första kvarten ser ut (den avslutas på fredag) så allt är inte riktigt rätt.
English - A
WGH - B+
Art - A-
Math - C
US History - B+
Spanish - A
Anledningen till att jag har C (G är den svenska översättningen) i matte är för att jag har collage nivå (universitets nivå) och den är riktigt svår. Så jag anstränger mig riktigt mycket, men det är svårt att förstå uppgifterna på engelska och hänga med när det är saker vi inte har gått igenom i Sverige.
Det var allt för ikväll. Nu ska jag äta en yoghurt och plugga lite mer ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Hans

De betyen skall du vara nöjd med. Tycker att de är kanonbra

2010-11-06 @ 09:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0