slappdag!

Förlåt för den låga uppdateringen det senaste. Har inte gjort så mycket, så det har inte funnits så mycket att skriva om. Tänkte bara säga att jag lever, mycket väl dessutom. Har haft en riktig slappdag med storhandling, plugg och lite egengjort spa med ansiktsmask, massage och god mat!
Nu ska jag återgå till plugget. Vi har fått en läxa i US History där vi ska skiva en detaljerad, välskriven uppsats om hela Amerikas historia från 1945 fram till idag. Om alla krig och allt. Fick den i går, ska vara inne måndag morgon. Puh! Men det är bara att göra det ;) Google är just nu min bästa vän! Haha
Jag och Lana alldeles nyss. Ser ni en liten skymt av min blus? Köpte den på en liten, söt second hand butik förra helgen. Den är fantastiskt fin och jag älskar den. Haha! Första men absolut inte sista gången jag handlar second hand ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0