Thanksgiving

Igår var det Thanksgiving! Gud, det var mysigt. Har aldrig sett så mycket mat innan, och så god maten var! Släkten här borta är helt fantastisk och det är så kul att umgås med dom.
Vi åkte över till min mormor här borta vid två-tiden. Där väntade "äpple cider", liknande varm äpplejuice med en kanelstång i. Smarrigt! Sedan var det kycklingklubbor med Ranch och en massa gott snax till sällskapsspelen vi spelade. Vid fem åt vi en otrolig middag med kalkon och all vad det innebär, superduper!
Efter middagen var det samling framför jätte tv:n - dags för fotbollsmatch!
Somnade i soffan av all mat och vid nio var vi hemma igen.
I morgon är det dags igen, firar Thanksgiving igen med den andra delen av släkten då =)
En helg jag sent kommer glömma kan man minst sagt säga. Åh, den här traditionen ska jag ta med över till Sverige, lustigt att inte vi har tagit efter den redan. Jaja, god natt <3
Marly, jag och Maily
Maily
Min värdmamma Heidi och värdsis Lexi
Jag, Lana, Nickie (min kusse här borta) och Lexi
Lana och den gulliga valpen Maily!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0