Trött

Hej bloggen!
Haft en bra måndag? Det har jag, fast jag är väldigt trött och hängig. Vet faktiskt inte varför men jag antar att det är det regniga, blåsiga och kalla höstvädrets fel. Hehe, en liten chansning. Eller ja, vi kan skylla på det iallafall.

Hur som helst har dagen för övrigt varit rolig och lärorik, precis som alla andra dagar. Tänka sig att man lär sig något nytt varje dag, det är rätt coolt faktiskt. Tänk hur mycket information man ska komma ihåg under hela sitt liv, hur får det plats i huvudet? Men den saken lämnar jag åt forskarna och deras forskning. Haha! Som ni märker är jag jättetrött och flamsig, men det blir nog bättre med en rostad smörgås och en glas mineralvatten för att hålla blodsockret upp under tiden man pluggar tills middagen är klar.

Har ni mycket som ska vara klart senast denna vecka? Det har vi, eller ja, matte-prov både onsdag och torsdag, vi ska bli klara med vårt "personliga brev" som vi skriver i svenskan för träningens skull inför "vuxen livet" då man faktiskt ska söka jobb och måste skriva ett personligt brev, spanska-läxa, fysik-läxa och Hkk-läxa. Puuh, detta kommer bli jobbigt. Men man får ta en sak i sänder så ska det nog gå bra.
 
Det var allt jag hade på hjärtat. Nu ska jag gå ned och fixa mig ett mellanmål och kanske ta en promenad med hunden och därefter sätta mig ned med läxorna och plugga inför alla läxförhör, både skriftliga och muntliga.
Snart är det höstlov, gud vad jag längtar, det ska verkligen bli skönt med en vecka lov nu. Ellerhur?

Ciao

Kommentarer
Postat av: hans

Har just läst igenom helgens inlägg förstår att du käner dig trött efter allt du har gjort i helgen. Lycka till med alla prov den här veckan.

2008-10-20 @ 17:07:57
Postat av: Nattis

Jag längtar också som bara den , och jag försöker plugga men får inget klart.. jag bara börjar på allt och sen är alltind halvfärdigt.. jaja.. Klumpiga lilla jag (a) Puss på dig<3

2008-10-20 @ 19:59:14
URL: http://nataliesalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0