Ny vecka!

God morgon!
Startar morgonen med en uppstigning 04:55 i hopp om att kunna gå ut på en power walk. Tog dock inte många sekunder för mig att inse att det var ganska kört... regnet öste ner utanför fönstret! Så jag gick och la mig igen och läste fram tills de andra i huset började vakna till liv. Åt en god frukost som bestod av nybakat bröd som mamma gjorde i ordning igår. Gott!
Idag börjar mitt sk. hälsoprojekt. Inget godis, ingen läsk, inget onödigt socker. Varje morgon blir det en PW innan frukost. Detta ska hålla på i åtta veckor och tanken är åtta kilo färre.
Ska strax sätta mig och köra igång med veckans matte. Hade ju inte tänkt att hamna efter redan andra veckan...
Vad gör vi? Nu kör vi!
Jag idag, innan fysiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0